Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Jeśli masz dodatkowe pytania,

tutaj znajdziesz wszystkie odpowiedzi

Co to jest mikropożyczka KasaTak?
Jest to krótkoterminowa usługa finansowa oferowana w sposób szybki, prosty, bez zbędnych formalości.
W jaki sposób należy wysłać poprawnie aplikację?
Zgłoszenia przyjmujemy za pomocą prostego wniosku online, ktorego wypełnienie zajmuje zaledwie kilka minut. Po wysłaniu wniosku w przeciągu 15 minut Klient otrzyma informację zwrotną o przyznaniu pożyczki. Mozna również składać wniosek za pomocą wiadomości tekstowej (sms), która należy wysłać na numer 7043.
Przykład wniosku o udzielenie pożyczki za pomocą SMS:
Kasa 200 Jan Nowak 81102506766 AB0933157 78042451112123456789000562 Kwiatowa 23/12 Warszawa 50-167
Ile mam czasu na spłatę pożyczki?
Na spłatę pożyczki Klient ma 15 lub 30 dni, lub 60 dni od dnia wypłaty gotówki. Wybór kwoty oraz terminu pożyczki zależy od tego czy jesteś nowym Klientem czy naszym stałym Klientem. Dla nowych Klientów oferujemy pierwszą pożyczkę w kwocie od 100 zł do 400 zł. Po spłacie na czas pierwszej pożyczki można ubiegać się o pożyczkę na wyższą kwotę - nawet do 2000 zł na 60 dni.
W jakich godzinach jest czynne wasze biuro?
Biuro Obsługi Klienta czynne jest od Pon. do Pt. 9:00 - 21:00, Sob.10:00 - 18:00.
Jeśli dzisiaj wyślę aplikację, to kiedy otrzymam odpowiedź?
W przeciągu 15 minut od momentu wysłania aplikacji każdy Klient powinien otrzymać informację o udzieleniu bądź nie pożyczki KasaTak. Wszystkie wnioski wysłane w sobotę po godzinie 18:00 oraz niedzielę, będą rozpatrzone w najbliższy dzień roboczy.
Kiedy pieniądze będą na moim koncie?
Po zatwierdzeniu aplikacji dokonuje się przelewu na rachunek bankowy klienta, a to kiedy pieniądze będą na koncie klienta zależne jest od sesji bankowych banku, w którym klient posiada rachunek.
Czy mogę starać się o nową pożyczkę, jeśli nie spłaciłem poprzedniej?
Aby móc starać się o kolejną pożyczkę, musi zostać zaksięgowana na naszym rachunku bankowym splata za poprzednią pożyczkę.
Nie posiadam obecnie telefonu komórkowego, czy mogę złożyć aplikację z telefonu kolegi?
Wniosek o pożyczkę należy składać ze swojego numeru telefonu.
Kto może starać się o pożyczkę KasaTak?
O pożyczkę mogą starać się osoby w przedziale wiekowym od 21 do 70 roku życia, które nie są zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Długów.
Jaki jest koszt wysłania sms-a?
Koszt sms-a to 0,62 zł z Vat.
Wysłałem dzisiaj 10 aplikacji, a otrzymałem tylko jedną odpowiedź. Dlaczego?
Jeżeli za każdym razem otrzymujemy taką samą wiadomość to jest ona traktowana jako wiadomość powtórzona.
Jakie jest oprocentowanie pożyczki?
Oprocentowanie pożyczki jest równe czterokrotności stopy kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego.
Co to jest RRSO?
Roczna rzeczywista stopa oprocentowania kredytu wyliczona jest zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku do Ustawy o Kredycie konsyumenckim z dnia 20 lipca 2001 r. Prawo nakłada obowiązek informowania Klientów o wielkości stopy RRSO. Wielkość ta zależy w dużej mierze od okresu na jaki udzielana jest pożyczka.
Zgubiłem polecenie zapłaty, które od was otrzymałem. Jak mam teraz zapłacić?
Należy skontaktować się z działem obsługi klienta pod numerem telefonu: 728326700 lub (071) 7120023.
Czy mogę spłacić pożyczkę wcześniej, czy dopiero po upływie 15 dni?
Tak, jest możliwość spłaty pożyczki wcześniej.
Moje dane adresowe się zmieniły, czy mam was o tym powiadomić?
Tak, jeśli dane adresowe zostaną zmienione Klient ma obowiązek zgłosić ten fakt do działu obsługi klienta, tel: 728326700, (071) 7120023.
Przeprowadziłem się 2 miesiące temu i nie otrzymałem od was polecenia zapłaty na nowy adres. Czy naprawdę muszę płacić karę za to opóźnienie.
Tak, ponieważ obowiązkiem klienta jest poinformowanie nas o zmianie adresu.