Kontakt

Kontakt

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, które jest gotowe odpowiedzieć na wszelkie pytania.
Zachęcamy do kontaktu.

Biuro Obsługi Klienta

Nasza infolinia działa 24/7

(71)716 22 22

(22)123 45 67

faks +48 (71) 716 43 75

e-mail: info@ferratum.pl

 

Odpowiedzialny pożyczkodawca

Nie chcemy być jak każda firma, która udziela pożyczek krótkoterminowych. Chcemy, abyś dokładnie zastanowił się czy naprawdę potrzebujesz pożyczyć pieniądze od Ferratum Bank p.l.c. Rozumiemy, że czasami na naszych Klientów spadają problemy finansowe i dlatego mamy zespół doradców pod ręką, którzy doradzą najlepszy dla obu stron termin płatności. Niestety spłata pożyczki później niż w ustalonym terminie spowoduje zwiększenie kwoty zwrotu. Może to również spowodować utratę zdolności kredytowej na przyszłość. Z tego powodu, radzimy wszystkim naszym Klientom, aby mieli pewność, że będą w stanie spłacić swoją pożyczkę w ustalonym terminie, zanim jeszcze złożą wniosek.

 

W Ferratum Bank p.l.c. zachęcamy naszych Klientów do zgłaszania wszelkich zapytań dotyczących zawieranych Umów oraz Regulaminów. Zapewniamy, iż każde z nich zostanie szczegółowo wyjaśnione. W celu uzyskania odpowiedzi na wszelkie zgłaszane zapytania prosimy o kontakt drogą elektroniczną (info@ferratum.pl) lub pocztą tradycyjną na adres: Ferratum Bank p.l.c., Tagliaferro Business Center, Level 6, 14 High Street, Sliema SLM 1551, Malta.

W przypadku, gdy Klient skontaktuje się z Ferratum Bank p.l.c. w celu złożenia skargi, a uzyskana odpowiedź lub/i porozumienie nie są w pełni satysfakcjonujące, ma on możliwość złożenia skargi w formie pisemnej bezpośrednio do Biura Arbitra ds. Usług Finansowych na Malcie na adres: The Office of the Arbiter for Financial Services, First Floor, Pjazza San Kalcidonju Floriana FRN 1530, Malta (www.financialarbiter.org.mt).

Komisja Europejska przewiduje również platformę do rozstrzygania sporów internetowych (ODR) ułatwiającą dostęp do alternatywnej metody rozstrzygania sporów (ADR). Platforma ODR umożliwia konsumentom złożenie skargi za pośrednictwem strony internetowej, która przekaże skargę do właściwej instytucji rozwiązywania sporów. Więcej informacji na temat platformy ODR można znaleźć na stronie: ec.europa.eu/odr.