Jak spłacić pożyczkę?

 

Spłacając całość lub ratę pożyczki pamiętaj:

  • Spłaty dokonaj w terminie zgodnym z otrzymaną fakturą, harmonogramem spłat lub informacją w Twoim Koncie Klienta
  • Wyznaczony termin płatności to dzień, w którym środki powinny znaleźć się na naszym rachunku bankowym
  • Korzystając z metod płatności przedstawionych poniżej zyskasz pewność, że spłata w zależności od sesji bankowych, może być widoczna na naszym koncie nawet w ciągu kilku minut
 

Natychmiastowe przelewy online z Twojego Konta Klienta

W trosce o Twoją wygodę i bezpieczeństwo udostępniliśmy możliwość natychmiastowych przelewów online, które dostępne są po zalogowaniu do Twojego osobistego Konta Klienta.
Cała transakcja przebiega tylko w jednym miejscu, co gwarantuje Ci komfortową, szybką i w 100% bezpieczną realizację Twojej płatności.
Po dokonaniu płatności poprzez Twoje Konto, otrzymasz od nas potwierdzenie, które da Ci pewność, że Twoje pieniądze bezpiecznie dotarły na nasz rachunek.
 

Spłacaj wygodnie przez telefon

Istnieje również możliwość dokonania spłaty pożyczki lub raty w 100% telefonicznie.
W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które jest czynne aż 6 dni w tygodniu. Nasi doradcy załatwią za Ciebie wszelkie formalności.
By zrealizować płatność potrzebne będą Ci dane z Twojej karty debetowej/kredytowej, z której pobierzemy należną kwotę.
 

Twój osobisty link do spłaty

W trosce o najbardziej nieprzewidziane potrzeby naszych Klientów, przygotowaliśmy również możliwość spłaty za pomocą prywatnego, bezpośredniego linku do realizacji płatności, który możesz otrzymać od nas SMS-em lub w wiadomości e-mail.
Podczas rozmowy telefonicznej z jednym z naszych doradców zapytaj o wyżej wspomniany link, a my wyślemy go w miejsce, które najbardziej Ci odpowiada.
 

Spłacając całość lub ratę pożyczki jedną z powyższych metod zyskujesz:

  • Bezpieczeństwo i pewność, że Twoje pieniądze trafiły na nasz rachunek bankowy
  • Szybką realizację Twojej spłaty
  • Możliwość wyboru jednej z trzech metod płatności, zależnie od sytuacji, w której aktualnie się znajdujesz
 

Dodatkowo możesz dokonać spłaty tradycyjnym przelewem

Odbiorca:
Ferratum Bank p.l.c. ST Business Centre 120, The Strand, Gzira, GZR 1027, Malta
Tytuł przelewu:
Imię i nazwisko, numer Twojej pożyczki lub Twój numer PESEL
Kwota:
Kwota do zapłaty zgodna z harmonogramem
Numer rachunku bankowego
Santander Bank Polska (dawniej BZWBK): 34 1090 2503 0000 0001 2123 3730
 

Jeśli wiesz, że nie zdążysz zapłacić w terminie

Skontaktuj się z nami telefonicznie, wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie!
Biuro Obsługi Klienta Ferratum Bank:
  • 71 716 22 22
Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 19:00
Sobota: 09:00 - 17:00
Niedziela: Nieczynne
 
24.12.2019 Wigilia Bożego Narodzenia: 08:00 - 16:00
25.12.2019: Nieczynne
26.12.2019: Nieczynne
 
31.12.2019 Sylwester: 08:00 - 16:00
01.01.2020 Nowy Rok: Nieczynne